Tuesday 22 March 2016

SM & SSM AWARD 2016 - SHOM

Syukur alhamdulillah..sibuk manapun menjadi seorang ummi kepada dua puteri yang comel, dapat juga saya hadirkan diri ke majlis Penganugerahan Sales Manager pada 19hb Mac baru-baru ni..

Syukur di pertemukan dengan company yang memberi penghargaan kepada usahawan-usahawan..sejak memulakan bisnes di bawa SHOM company sedikit sebanyak mengajar saya untuk terus mencuba keluar dari zon selesa..alhamdulillah..walaupun baru beberapa bulan dalam bisnes ni banyak yang saya pelajari samada untuk tabung dunia juga akhirat lebih-lebih lagi bertemu dengan keluarga TLC yang sangat commit dan tidak pernah jemu untuk melakukan sesuatu yang membuatkan saya terus terbakar..terus bersemangat untuk meneruskan perniagaan..serba sedikitjuga saya dapat melalui jatuh bangun perniagaan..ada masanya sangat down..stress tapi berbalik pada tujuan dan niat..saya akan teruskan juga walau apa rintangan sekalipun kerana saya yakin dengan kemampuan diri saya..In Shaa Allah..

Berbalik pada majlis tempoh hari..saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada suami sebab belikan baju jubah semasa bekerja diluar negara beberapa bulan lepas..dari pening memikirkan nak pakai apa untuk majlis tu..saya pilih untuk memakai jubah hadiah dari suami dan terima kasih yang tidak terhingga sebab menjaga puteri-puteri kami seharian..huhu..love you husband 😘😘😘

Tidak lupa pada mentor-mentor yang sentiasa memberi kata-kata positif..memberi semangat dan tidak pernah merasa bosan untuk membimbing saya..Alhamdulillah.☺

Lin 016-3334843
Facebook ➡ Sofia Herman
Ig ➡ Lin_premiumbeautifulexpert

No comments:

Post a Comment