Sunday 3 January 2016

Pancake By Me

Petang-petang macam ni paling best pekena pancake and mineral coffee..sangat serasi gituuuu..sejak dua menjak ni kerja nak makan pancake je..lapar je pancake..sampaikan tengah malam lepak-lepak dengan husbandpun husband akan request pancake..hoho..

Actually sebelum ni memang tak reti buat kuih ke pancake ke tapi sebab husband suka berjaga malam..ajak saya layan game or movie so bagi saya I need to do something yang boleh di makan tengah malam sebab husbandpun boleh tahan jugak kalau pasal makan..yang bestnya dia ni tak cerewet..main bantai je..so sebagai isteri ni kena bijaklah ambek mood husband kan kecuali kalau saya betul-betul penat sebab mengurus anak-anak and buat kerja berkenaan bisnes di siang hari memang takkan sedar terlelap sendiri..nasibaik husband faham..😘

Husbandpun dah pergi main bola tinggal saya sorang bertemankan anak-anak yang di buai mimpi..so saya bantai sendirilah pancake ni..hihi..it's ok saya ada simpan spare tepung yang dah bancuh tadi untuk dia makan tengah malam karang..takut nganjing kata saya makan tak simpan untuk dia..😁..love my family sangat-sangat..😘

No comments:

Post a Comment