Tuesday 5 January 2016

The Moments To Remember

Melihat mereka dalam keadaan begini membuatkan aku rasa aku gagal menjadi seorang ibu..sebelum ni aku sangat mengutamakan keselesaan mereka tidak kiralah aku berada dalam keadaan apa sekalipun..tidur..makan..minum..mandi mereka sangat teratur dengan jadual yang aku dah set siap-siap dalam kepala hotak aku..

Tapi untuk mengubah kehidupan ke arah yang lebih baik dan untuk masa depan mereka..aku terpaksa berkorban sedikit untuk melihat mereka begini..aku paksa diri untuk tarik balik prinsipku untuk masa depan mereka yang lebih cerah dan selesa dari "selesa" yang aku tekankan selama ni..apa yang penting mereka sentiasa bersama aku dan suami..ummi mintak maaf sayang-sayang ummi..we are preparing for your future..ummi and abah love both of you so much..we will remember this moment forever..😔

No comments:

Post a Comment