Thursday 31 December 2015

Ke Mana-Mana Bersama Mereka

Setiap kali jumpa pakar mesti terimbas kembali kenangan melahirkan my sexy love Amna..4kg beb..bukan alang-alang besarnya..bersalin normal tapi masa Amna dah keluar tiada tangisan..muka dah biru sebab lama sangkut kat "pintu"..panik kejap tapi dalam masa yang sama sebagai ibu saya yakin tangisan dia akan kedengaran..tak kan ambil masa yang lamalah! sebab masa doktor angkat dia..Amna menghadap saya and I look at her..she's fine nothing to worry and as I thought..tak sampaipun 2minit saya dah dengar suara dia..saya tanya husband "suara dia kah?"..husband angguk..alhamdulillah..that's my girl..my second one 😘..

Thanks a lot to my husband coz dia yang bagi saya semangat untuk push..husband sempat marah and angkat kepala saya tengok muka Amna yang dah biru..when the bidan said "dia dah tak dah push ni"..that midwife almost tried other way to bring my baby out but I said.."ok..saya try lagi sekali"..saya tarik nafas dalam-dalam and genggam tangan husband sekuat mungkin..then my Amna come out..Oh leganya..husband lah excited..huhu..

Dalam dunia ni..hanya satu kesakitan yang akan kita rindu sangat-sangat dalam hidup kita iaitu sakit bersalin..In Shaa Allah..actually husband request lagi for another..hehe..I said "mau rehat dulu..penat belum hilang lagi ni"..😝

No comments:

Post a Comment