Saturday 26 December 2015

Such A Great Day

Alhamdulillah..selepas beberapa hari menanti penuh debar pertemuan saya and mentor..akhirnya dapat jugak ketemu sama dia..hehe..nervious tapi sedaya upaya cover..hihi..yang kelakarnya dapat hidang tea O and pancake jerrr..tapi bila pancake abis licin..wah!..sebenarnya saya perhati my mentor while eating..she said "lin bancuh sendiri ke?sedap lin..." and she suap the pancakes dengan semangatnya..Ya Allah I felt so appriciated! even it is only a pancake but she treat it like a secret recipe cake..😁..how lucky I am..😊..she's humble..commited..very confident..apa lagi..TERBAKO lagilah saya 🔥🔥🔥..ilmu di ajar simple but so mendalam..sedikit tapi membawa pemahaman yang membuatkan saya sekelip mata dah dapat idea and jawapan daripada soalan "what am I suppose to do???"..alhamdulillah..terima kasih yang teramat to my mentor kak Sal kerana memahami keadaan saya and sudi datang rumah..mana nak cari mentor datang rumah kongsi ilmu..free pulak tu! Ya Allah..hanya Allah mampu membalasnya..syukran kak Sal 😘😘😘

No comments:

Post a Comment